חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

פארק אסטריקס או פארק יורודיסני בפריז?

פארק אסטריקס או פארק יורודיסני בפריז?

Paris: Parc Astérix

עזרה עם תכנון החופשה בפריז?

פארק אסטריקס או פארק יורודיסני בפריז?

דמיינו שאתם נכנסים לעולם שבו כל פנייה חושפת הרפתקה חדשה, מקום שבו הקסם שולט והאגדות מתעוררות לחיים. בין אם זה הקסם הנוסטלגי של כפר גאלי או הלחשים הקסומים של ממלכה קסומה, פריז מציעה לא אחד, אלא שני שערים יוצאי דופן למחוזות פלא: פארק אסטריקס ופארק יורודיסני. מעוזי העונג הללו מזמינים משפחות, מחפשי ריגושים וחולמים כאחד, ומציגים דילמה מרתקת – באיזה פארק לבחור לחופשה בלתי נשכחת בעיר האורות.

צאו איתנו למסע בעודנו צוללים אל לב ההתרגשות והקסם, חוקרים את הקסמים והריגושים הייחודיים שמייחדים את פארק אסטריקס ופארק יורודיסני. מרכבות ההרים ששולחות צמרמורת במורד עמוד השדרה ועד למצעדים שמפיחים חיים בדמויות האהובות עליכם, זה אולי הזמן לתת ללב שלכם להחליט על ההרפתקה הבאה שלכם.

ברוכים הבאים למסע קסום בפריז, עיר של אורות ורומנטיקה, אלא גם של פארקי שעשועים קסומים המבטיחים הרפתקאות וריגושים לכל הגילאים. בלב הקסם הזה נמצאים שני יעדים איקוניים: פארק אסטריקס ופארק יורודיסני. פארקים אלה מציעים יותר מסתם רכיבה; הם סוחפים את המבקרים בעולמות של פנטזיה ופולקלור, מה שהופך את הבחירה ביניהם לדילמה מענגת עבור רבים.

פארק אסטריקס, עם הנושא הגאלי הייחודי שלו, מציע צלילה לתוך עולמם הגחמני של גיבורי הקומיקס הצרפתיים המפורסמים, ואילו פארק יורודיסני, הידוע גם בשם דיסנילנד פריז, מביא לחיים את הקסם של דיסני עם הנסיכות, האגדות והדמויות העל-זמניות שלו. כל פארק מתהדר בסט אטרקציות מהפנט משלו, מופעים ואווירה שפונה למשפחות, מחפשי ריגושים וחובבי דיסני כאחד. ככל שנעמיק במה שהופך כל פארק למיוחד, בואו נצא למסע כדי לגלות איזה פארק שעשועים פריזאי יכבוש את ליבכם.

מתקנים ואטרקציות על פי נושא

כאשר נכנסים לעולם פארקי השעשועים הפריזאיים, הבחירות בין גאלים לאגדות מזמינות קסם ייחודי. פארק אסטריקס, הספוג במארג העשיר של תרבות הקומיקס הצרפתית, מציע שפע של מתקנים ואטרקציות על פי נושא שמכניסים את המבקרים להרפתקאותיהם של אסטריקס, אובליקס והכפר הגאלי הבלתי מעורער שלהם. הפארק מעוטר במוטיב גאלי מובהק, המאופיין ברכבות הרים שלו, כגון Tonnerre de Zeus הרועם, המחקה את כוחם של האלים הקדומים בחוויית רכבת עץ מרגשת.

לעומת זאת, פארק יורודיסני, הידוע גם בשם דיסנילנד פריז, דומה לכניסה לספר סיפורים גרנדיוזי. כאן, האווירה היא חד משמעית דיסני, עם רכבות הרים קסומות ואטרקציות כמו טירת היפהפייה הנרדמת האייקונית המשמשת כלב הסמלי של הפארק. בשיטוט בממלכותיה, המבקרים מועברים לממלכה קסומה שבה צועדות נסיכות, ותחושת הקסם של דיסני מוחשית בכל פינה. בעוד פארק אסטריקס פונה לאלה עם אהבה לגחמני והיסטורי, יורודיסני מתמצת את המהות של אגדות וחלומות מתעוררים לחיים, ומציע פנייה רחבה לאלה שגדלו עם הסיפורים הנצחיים של דיסני.

בידור ומופעים

כשמדובר באריגת קסמים וריתוק קהל, גם פארק אסטריקס וגם פארק יורודיסני מצטיינים, אם כי בסגנונות ייחודיים וייחודיים. בלב יורודיסני, מצעדי הנסיכות ומופעי הזיקוקים מטילים כישופים של קסם, ויוצרים את הקסם המובהק של דיסני. הוויזואליה, המוזיקה והמופעים מתמזגים כדי להעביר את המבקרים לעולם שבו אגדות ופנטזיות הופכות מוחשיות לרגע, ומשאירות חותם בל יימחה של פליאה על ליבם של הצעירים והצעירים ברוחם.

לעומת זאת, פארק אסטריקס מציע צלילה לתוך העולם הגחמני של הדמויות הגאליות האיקוניות שלו באמצעות מופעים אינטראקטיביים ודמויות נפגשות וברכות. הפארק מנצל את הנרטיב העשיר שלו מסדרת הקומיקס האהובה אסטריקס, ומביא את הסיפורים האלה לחיים באופן שלא רק מבדר אלא גם מרתק. כאן, הדגש על הופעות חיות והמגע האישי של אינטראקציות הדמויות מדגישים אווירה משפחתית, שובבה באותה מידה שהיא מעשירה מבחינה תרבותית. מגוון זה מציע מבט מרענן על בידור בפארק שעשועים, ומושך באופן נרחב משפחות המחפשות שילוב של הרפתקה וטבילה תרבותית במהלך ביקורן, סגנונות בידור ייחודיים אלה משלימים את הבחירות התמטיות של כל פארק, ותורמים לאווירה ולקסם הייחודיים שלהם.

חוויה ידידותית למשפחות

כשמדובר בשיתוף רגעים בלתי נשכחים עם המשפחה, הן פארק אסטריקס והן פארק יורודיסני זורחים עם ההיצע המדהים שלהם המותאם למבקרים בכל הגילאים. היבט מרכזי של פארקי שעשועים אלה הוא המחויבות שלהם להבטיח אווירה ידידותית למשפחות שמתעלה על ריגושים בלבד. פארק אסטריקס מתענג עם התיאור הגחמני של גאליה העתיקה והדמויות האגדיות שלה, מה שהופך אותו למקום תוסס שבו הדמיון משתולל, מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים קטנים. מצד שני, פארק יורודיסני מזמין משפחות לממלכה קסומה שבה אגדות מתעוררות לחיים, ומציע חוויות שנותנות מענה לחלומות של כל ילד ולנוסטלגיה של מבוגרים כאחד.

שני הפארקים עיצבו בקפידה את האטרקציות והמתקנים שלהם כדי לארח משפחות, ממרכזי טיפול בתינוקות ועד אזורי משחק ייעודיים לילדים. בין אם זה באמצעות מתקנים המתאימים לגיל המאפשרים צחוק משותף או מופעים קסומים שאוספים משפחות יחד ביראת כבוד, הבטחת סביבה מסבירת פנים ומכילה נמצאת בלב הפעילות שלהם. יתר על כן, שני הפארקים מצטיינים גם במתן השירותים הדרושים כדי להבטיח ביקור נוח ומהנה לכולם, מה שהופך אותם ליעדים אידיאליים לטיולים משפחתיים.

אוכל ומטבח

כשמדובר לטבול את עצמך באווירה הקסומה של פארקי שעשועים, המסע הקולינרי הוא מרכזי כמו הריגושים של המתקנים. פארק אסטריקס ופארק יורודיסני בפריז מציעים אודיסיאה גסטרונומית המשלימה את הקסם התמטי שלהם. פארק אסטריקס (Parc Asterix) מענג עם מסעדות המשקפות את הנושא הגאלי, המגישות מנות שיובילו אתכם לגאליה העתיקה. מעדנים כגון תבשילים עשירים ולחם טרי מוצעים, מה שמבטיח שכל ארוחה היא הרפתקה בפני עצמה.

פארק יורודיסני, לעומת זאת, שוזר את הקסם של דיסני בחוויות האוכל שלו. תוכלו ליהנות מארוחותיכם בסביבה שמרגישה כאילו נלקחה היישר מהאגדה. החל מסעודה בטירה של סינדרלה ועד הנאה מארוחה בעודכם מוקפים בדמויות דיסני האהובות עליכם, EuroDisney הופך את האוכל לאירוע בלתי נשכח. הפארק ידוע במגוון שלו, מחטיפים מהירים ועד אוכל משובח, המיועד לכל חיך ולכל קבוצת גיל. בין אם אתם משתוקקים למטבח צרפתי מסורתי או למנות בינלאומיות, ההתמקדות של שני הפארקים באוכל נושאיות מבטיחה שהמסע הקולינרי שלכם יהיה מרגש כמו המתקנים והמופעים.

קניות ומזכרות

גם פארק אסטריקס וגם פארק יורודיסני מציעים שפע של חוויות קניות שמוסיפות שכבה נוספת של התרגשות ליום מלא ריגושים. ביורודיסני, המבקרים נסחפים לעולם קסום שבו בוטיקים שופעים צעצועי קטיפה של דמויות דיסני אהובות, בגדים בלעדיים ופריטי אספנות במהדורה מוגבלת המגלמים את הקסם של דיסני. האמפוריום האיקוני ברחוב מיין ארה"ב בולט כ-one-stop shop לכל דבר של דיסני, ולוכד את תמצית האווירה מהאגדות שלו.

מצד שני, פארק אסטריקס מספק חוויית קנייה ייחודית התואמת את הנושא הגאלי שלו. כאן תוכלו למצוא סחורה של אסטריקס, מספרי קומיקס ועד בגדי נושא שלא תמצאו במקומות אחרים. Les Boutiques de Lutèce, הממוקם בסמוך לכניסה, הוא מתחם בסגנון שוק כפרי של גאליה המציע מגוון רחב של מזכרות אסטריקס החוגגות את הקמע של הפארק ואת הרפתקאותיו. הכללה זו של סחורה עשירה מבחינה תרבותית ונושאית מאפשרת למבקרים לקחת איתם פיסת היסטוריה הביתה. פארקים אלה גם לשרת משפחות באמצעות היצע המוצרים שלהם, להבטיח שיש מזכרות ומתנות הפונים לכל הגילאים.

נגישות ומידע מעשי

כאשר מתכננים טיול לפארק אסטריקס או לפארק יורודיסני בפריז, מידע מעשי בנוגע לנגישות, מחירי כרטיסים, שעות פתיחה ותחבורה הוא חיוני לביקור חלק. פארק אסטריקס ויורודיסני מציעים אפשרויות כרטיסים שונות, כולל כרטיסי כניסה יומיים וכרטיסים עונתיים, עם מחירים משתנים בהתאם לעונה בשנה ומבצעים זמינים. ראוי לציין כי EuroDisney מספק לעתים קרובות חבילות הכוללות שהייה במלון וכניסות לפארק, אשר יכול להיות אפשרות חסכונית יותר עבור משפחות או קבוצות.

שני הפארקים מחויבים להבטיח נגישות לכל האורחים, עם שירותים במקום כדי לסייע לאנשים עם קשיי ניידות או צרכים מיוחדים אחרים. פארק אסטריקס ממוקם בנוחות כ -35 ק"מ צפונית לפריז, נגיש דרך הכביש המהיר A1. עבור אורחים שאינם נוהגים, שירות הסעות זמין מנמל התעופה שארל דה גול (Charles de Gaulle) ומתחנת רכבת ה-RER פריז נורד וילפנט (Paris Nord Villepinte). מצד שני, יורודיסני, היושבת כ-32 ק"מ מזרחית לפריז, נהנית מקישורים ישירים לעיר באמצעות קו הרכבת RER A, כאשר תחנת מארן-לה-ואלה/שסי ממוקמת בשערי הפארקים של דיסני.

שעות הפתיחה של שתי האטרקציות משתנות לאורך כל השנה, בדרך כלל מתארכות בעונות השיא ובחופשות בתי הספר. לקבלת המידע העדכני ביותר, מומלץ לבקר באתרי האינטרנט הרשמיים של הפארקים או ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות שלהם. עם קצת תכנון, המבקרים יכולים להבטיח חוויה קסומה ונטולת טרחה בפארקי שעשועים פריזאיים קסומים אלה.

Powered by GetYourGuide
לחזור למשהו ספציפי?
Powered by GetYourGuide
דילוג לתוכן